ObuasiPengubah tiga fasa 660V hingga 380VMengapa begitu baik

  • masa pelepasan:2024-01-06 21:30:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:510
  • Penerangan pantas:

    Obuasi,In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention an

Kandungan artikel

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

ObuasiMelangkah proses pengubah jenis kering?

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

ZiviniceSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin,ObuasiKomposisi struktur pengubah tenggelam minyak, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin iaitu, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Pemburukan pengisihan Solenoid


ObuasiPengubah tiga fasa 660V hingga 380VMengapa begitu baik



Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Kost pembolehubahDry type transformer factory

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu,ObuasiPembuat pengubah kuasa tenggelam minyak, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.


ObuasiPengubah tiga fasa 660V hingga 380VMengapa begitu baik



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

kualiti tertinggiPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral,ObuasiHarga pengubah jenis kering 1000kW, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

ObuasiJatuh perkara asing dan menghancurkan

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

ObuasiMaklumat produk lain
  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • HubliKarakteristik pengubah tenggelam minyakMasalah dan penyelesaian biasa

    HubliKarakteristik pengubah tenggelam minyakMasalah dan penyelesaian biasa

  • MaynoothPlatform angkat elektrik hidraulikApa projeknya

    MaynoothPlatform angkat elektrik hidraulikApa projeknya

  • MaynoothPembuat paksi naikPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

    MaynoothPembuat paksi naikPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

  • segera:Peringatan: Maklumat ObuasiPengubah tiga fasa 660V hingga 380VMengapa begitu baik memberi anda ObuasiPengubah tiga fasa 660V hingga 380VMengapa begitu baik oleh syarikat kami, perkhidmatan ObuasiPengubah tiga fasa 660V hingga 380VMengapa begitu baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ObuasiPengubah tiga fasa 660V hingga 380VMengapa begitu baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ObuasiPengubah tiga fasa 660V hingga 380VMengapa begitu baik. ObuasiPengubah tiga fasa 660V hingga 380VMengapa begitu baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ObuasiPengubah tiga fasa 660V hingga 380VMengapa begitu baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!